02

04.2020

Warszawa

o szkoleniu

Od briefu po realizację. Jak stworzyć skuteczną strategię programmatic, by zbudować ruch na stronie, zwiększyć sprzedaż czy wypromować apkę?

Display&Video 360

Praktyka, nie teoria! Każdy punkt agendy będzie wsparty przykładami z realnie przeprowadzonych kampanii

Certyfikowany Partner

Certyfikowany Sales Partner platformy Google Marketing Platform - Eksperci z największym doświadczeniem w GMP

korzyści szkolenia

Jak zwiększyć wartościowy ruch na stronie
Jak stworzyć skuteczną strategię video
Jak zaprojektować kampanię omninachanelową z wykorzystaniem telewizji i programmatic
Jak podbić sprzedaż i dlaczego działania w kampanii lead generation będą się różnić od tych w kampanii dla e-commerce

program szkolenia

  • 9.00 – 09.10
  • Wprowadzenie
  • 9.10 – 10.10
  • Synergia działań w kampanii video – video programmatic i YouTube 
  • 10.10 – 10.45
  • – jak efektywnie zaplanować budżet, długość emisji, capping czy najlepszy format video w zależności od celu emisji?
    – różne strategie dla kampanii One Video
    – badanie Brand lift – kiedy, jakie, jak i w jaki celu? Jak interpretować wyniki?
    Jak zwiększyć liczbę pobrań aplikacji?
  • 10.45 – 10.55
  • – set up kampanii, dobór kreacji, powierzchni, targetowań, algorytmów bidowania w praktyce
    – mierzenie liczby pobrań aplikacji – Google Play, Firebase
    przerwa kawowa
  • 10.55 – 11.55
  • Jak podbić sprzedaż?
  • 11.55 – 12.40
  • – dobór strategii działań dla kampanii w zależności od typu konwersji (m.in lead generation vs sprzedaż w kampanii klienta e-commerce)
    Jak zaprojektować kampanię omnichannelową – programmatic w parze z telewizją?
  • 12.40 – 13.40
  • Jak zwiększyć wartościowy ruch na stronie?
  • 13.40 – 14.10
  • – dobór kanałów, formatów i strategii optymalizacji emisji
    – skąd pozyskać dane? Integracja D&V 360 z wybranymi platformami
    przerwa obiadowa
  • 14.10 – 15.00
  • Warsztat z przygotowania różnych strategii w zależności od celu kampanii

(prosimy o zabranie komputerów na część warsztatową)

prelegenci

SalesTube

Sales Partner Google Marketing Platform

Hania Zadrożna

Programmatic Buying Specialist w SalesTube

Google Premier Partners Award

Finalist Google Premier Partners Award 2018

cennik

1 osoba z firmy

949,00 

wybierz

2 osoby z firmy

1849,00 

wybierz

3 osoby z firmy

2718,00 

wybierz

4 i więcej osób

sprawdź cenę 2

wybierz

gdzie się spotykamy?

Miejsce szkolenia

Al. Jerozolimskie 134, Warszawa

dane do przelewu

Salestube sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 134, 02-305 Warszawa
NIP: PL 521-35-46-872
Bank: ING Bank Śląski S.A.
Konto: PL 07 1050 1025 1000 0090 3034 5137
BIC/SWIFT: INGBPLPW

osoba do kontaktu

Jacek Józwiak | Head of Marketing Platforms
@: j.jozwiak@salestube.pl

Anna Roczniak | Platform Sales Specialist
@: a.roczniak@salestube.pl